Petición a las entidades bancarias.
A través de nuestras Asociaciones hemos hecho llegar a varias entidades bancarias una serie de peticiones.
Euskofederpen, es la Federación Vasca de Personas Mayores que desde 1980 trabaja para coordinar y representar al conjunto de asociaciones de personas mayores de la CAV y que agrupa a las tres asociaciones territoriales de Araba (Las Cuatro Torres), Bizkaia (Nagusiak) y Gipuzkoa (Agijupens).
Hacemos un llamamiento a las entidades bancarias que operan en la CAV para que, si bien consideramos un avance la digitalización de los servicios y la adaptación de la sociedad a los mismos, sigan dando servicio de atención personal en las sucursales bancarias a las personas mayores de nuestro colectivo, que bien por edad o por otros motivos personales que reducen sus capacidades, tienen serias dificultades para acceder a los servicios digitales y precisan por tanto de una atención personal y presencial.
También nos preocupan noticias recientes que anuncian que, desde este año, no se ayudará a la clientela en la confección de la Renta o IRPF. Así mismo nos parece injusto el cobro de comisiones para las cuentas con saldos inferiores que pueden corresponder a personas más vulnerables.
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Banku-erakundeei
Euskofederpen, Adinekoen Euskal Federazioa,
1980tik EAEko adinekoen elkarteak koordinatu eta ordezkatzeko lanean diharduena
eta Arabako (Las Cuatro Torres), Bizkaiko (Nagusiak) eta Gipuzkoako (Agijupens)
hiru lurralde elkarteak biltzen dituena.
EAEn jarduten duten banku-erakundeei dei
egiten diegu, zerbitzuak digitalizatzea eta gizartea horietara egokitzea
aurrerapausotzat jotzen badugu ere, gure kolektiboko adineko pertsonei arreta
pertsonaleko zerbitzua ematen jarrai dezaten banku-sukurtsaletan; izan ere,
adinagatik edo gaitasunak murrizten dituzten beste arrazoi pertsonal
batzuengatik, zailtasun handiak dituzte zerbitzu digitalak eskuratzeko, eta,
beraz, arreta pertsonala eta presentziala behar dute.
Horrez gain, oraintsuko albisteek ere
kezkatzen gaituzte; izan ere, urte honetatik aurrera, bezeroei ez zaie Errenta
edo PFEZ egiten lagunduko. Era berean, bidegabea iruditzen zaigu pertsona
ahulenei egokitu dakizkiekeen saldo baxuagoko kontuetarako komisioak kobratzea.
Zorionez, erretirodun berriak zerbitzu
digitalen ezagutzaile eta erabiltzaile buruaskiak dira, eta adineko pertsona
askok Internet bidez gure etxeetatik sartzeko hainbat aplikazio digital ikasten
ditugu. Baina aukera horiek mugatuta dituen kolektibo bat izaten jarraitzen
dugu, eta, beraz, eskatzen dizuegu sukurtsal beretan pertsonalki artatzeko,
pandemiaren aurreko ordutegiekin.
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